Fiield 1 adsense

Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Η ΣΚΟΡΔΑ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΛΙΑΓΚΑ ΜΕ ΣΟΚΟΦΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!






Έχει χάσει περίπου πέντε κιλά σε διάστημα ενός μήνα Ο Γιώργος Λιάγκας και βρίσκεται στην τελική ευθεία  με στόχο  άλλα δεκαπέντε . Ο διατροφολόγος Δημήτρης Δελλής έχει βάλει προσωπικό στοίχημα με την ομάδα του "Πρωινό μου" μέχρι το καλοκαίρι να τον κάνει αγνώριστο.
Η " Λιαγκοδίαιτα" όπως την χαρακτήρισε αρχικά η Ελεονώρα Μελέτη, μην φανταστείται ότι είναι καμιά απ΄'αυτές τις χημικές που λιμοκτονείς μέχρι λιποθυμίας . Πρόκειται για μια δίαιτα προσαρμοσμένη  στο σκληρό πρόγραμμα ενός δημοσιογράφου. Δεν είναι το ψητό με σαλάτα που λένε όλοι. Έχει χαμηλά λιπαρά , αρκετές πρωτείνες και υδατάνθρακες για να έχει ενέργεια κατά την διάρκεια της ημέρας για να μην χάνει μυική μάζα. Έχει γλυκό αρκετές φορές την εβδομάδα μιά και ως γνωστόν Ο Γιώργος είναι γλυκατζής  κι αν θέλετε αυτό είναι κάτι σαν επιβράβευση για εκείνον από την μια να μην του βγαίνει η στέρηση και από την άλλη μια γερή ώθηση να συνεχίσει. Άλλωστε από την πρώτη στιγμή, που αποφάσισε μαζί με την Φαίη να κάνει δίαιτα το μόνο που ζήτησε είναι να μην αποκλειστεί  το γλυκό. Αν και κάποιες φορές μπαίνει στον πειρασμό να δοκιμάσει " απαγορευμένες" τροφές  είναι συγκεντρωμένος και σκληρός μ' αυτο που κάνει. Τον σώζει ότι έχει πολύ καλό μεταβολισμό. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει και γυμναστήριο επί καθημερινής βάσεως.

                                                  Η ΔΙΑΙΤΑ
Ο Γιώργος Λιάγκας κάνει συνολικά πέντε γέυματα  την ημέρα . Οι τροφές που συμπεριλαμβάνονται  στο διατροφολόγιο του, είναι δημητριακά ολικής αλέσεως , τόστ με γαλοπούλα βραστή και τυρί με 0% λιπαρά , μακαρόνια, ψητά, σαλάτες , σοκοφρέτες και σουβλάκια. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν το ημερήσιο διαιτητικό πρόγραμμα του παρουσιαστή...

ΠΡΩΙΝΟ: Ένα μπόλ δημητριακά  ή ένα τόστ με γαλοπούλα και ένα ποτήρι φυσικό χυμό.

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ : Μία μπάρα δημητριακών ή δύο φρούτα.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ : Μακαρόνια με σάλτσα και μία σαλάτα.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: Μία σοκοφρέτα.

ΒΡΑΔΙΝΟ :Φιλέτο σολωμού με λαχανικά στον ατμό.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου