Fiield 1 adsense

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ " ΕΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ALTER ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΣΧΕΔΙΟ"

Ο Νίκος Χατζηνικολάου μίλησε για πρώτη φορά δημοσίως για το τεράστιο οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο τηλεοπτικός σταθμός Alter, μέσα από  από την ραδιοφωνική του εκπομπή στον Real fm.
Μεταξύ των άλλων αναφέρθηκεγια "εγκληματικά λάθη της διοίκησης"  : "τo Alter αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Χρωστάει σε τράπεζες και διαφημιστικές εταιρείες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να απεργούν οι δημοσιογράφοι και οι τεχνικοί επειδή δεν πληρώνονται. Κατά την γνώμη μου όλες οι πλευρές πρέπει να δείξουν λίγη υπομονή μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη με τις τράπεζες.
Το κανάλι εύχομαι να μην κλείσει. Είναι μια ελεύθερη φωνή και απασχολούνται 730 εργαζόμενοι. Πρέπει να επικρατήσει η λογική και πρέπει ο υπουργός Οικονομικών να συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην κλείσει το κανάλι. Εκτός και αν το θέλουν κλειστό. Το δημόσιο πήρε μια δόση τον Αύγουστο ύψους 1 εκ. ευρώ, αλλά τον Δεκέμβριο το δημόσιο ζήτησε άλλα 4 εκατομμύρια ευρώ. Πρέπει να βρεθεί μια λύση με νέο διακανονισμό δόσεων και χωρίς μπλοκάρισμα των λογαριασμών".
Τέλος έστειλε και ένα μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις. "Εγώ δεν θα κάτσω στα αυγά μου εάν κλείσει το κανάλι. Έχω έτοιμο άλλο σχέδιο".
Ευχή βεβαίως όλων είναι να βρεθεί άμεσα μία λύση για όλους τους ανθρώπους που εργάζονται στο σταθμό και ζουν εδώ και μήνες σε καθεστώς αβεβαιότητας και αγωνίας για την επιβίωσή τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου