Fiield 1 adsense

Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ







Σε ισχύ  από σήμερα 1η Φεβρουαρίου οι νέες αυξημένες τιμές στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών. Οι αυξήσεις στα εισιτήρια έρχονται εν μέσω απεργιακών κινητοποιήσεων από τους εργαζομένους στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τα παλιά εισιτήρια μπορούν να χρησιμοποιούνται έως τις 14 Φεβρουαρίου και μετά τις 14/2 οι κάτοχοί τους μπορούν να τα ανταλλάξουν μέσα σε ενάμιση μήνα με ισόποσης αξίας νέα εισιτήρια.
Αναλυτικά οι νέες τιμές των εισιτηρίων έχουν ως εξής:
Ενιαίο εισιτήριο για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χρονικής διάρκειας 90' λεπτών από την επικύρωση της 1ης επιβίβασης: 1,40 ευρώ , μειωμένο 0,70 ευρώ.
Στην περίπτωση που στη λήξη του 90λεπτου η τελευταία διαδρομή δεν έχει ολοκληρωθεί, ο επιβάτης υποχρεούται με ευθύνη του να επικυρώσει για δεύτερη φορά το εισιτήριό του, είτε στο όχημα είτε στο επικυρωτικό μηχάνημα του σταθμού, ώστε αυτό να ισχύει μέχρι να ολοκληρωθεί η τελευταία μετακίνησή του. Το εισιτήριο αυτό δεν ισχύει για μετακινήσεις με τις γραμμές EXPRESS Αεροδρομίου και Σαρωνίδας των λεωφορείων της ΕΘΕΛ


Εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ για μια μόνο διαδρομή: 1,20 ευρώ μειωμένο 0,60 ευρώ.
Ημερήσιο εισιτήριο για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς : 4 ευρώ.
Εβδομαδιαίο εισιτήριο για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς : 14 ευρώ.
- Το εισιτήριο στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ για Σαρωνίδα : 1,60 ευρώ, μειωμένο 0,80 ευρώ.
- Το εισιτήριο στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ για τις λεωφορειακές γραμμές express από και προς Αεροδρόμιο : 5 ευρώ, μειωμένο 2,50 ευρώ.
- Το εισιτήριο του Μετρό από και προς το αεροδρόμιο: 8,00 ευρώ, μειωμένο 4,00 ευρώ.
- Το εισιτήριο του Μετρό από και προς το αεροδρόμιο δύο και τριών ατόμων: 14,00 και 20,00 ευρώ αντίστοιχα.
- Το μετ' επιστροφής εισιτήριο από και προς το αεροδρόμιο του Μετρό: 14,00 ευρώ. Το εισιτήριο αυτό ισχύει ΚΑΙ στα λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ για 90 λεπτά, τόσο μετά την 1η επικύρωση στην 1η διαδρομή όσο και μετά την δεύτερη επικύρωση κατά την επιστροφή.




 ΚΑΡΤΕΣ
- Η μηνιαία κάρτα του Μετρό για τη διαδρομή από και προς αεροδρόμιο: 140 ευρώ, η αντίστοιχη ετήσια : 1.000 ευρώ.
- Η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ: 20,00 ευρώ, μειωμένη 10,00 ευρώ.
- Η ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ : 200 ευρώ,
- Η τιμή της μηνιαίας κάρτας για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: 45,00 ευρώ, μειωμένη 23,00 ευρώ
Επισημαίνεται ότι καταργούνται οι μηνιαίες κάρτες του ΗΣΑΠ και του ΜΕΤΡΟ (μέχρι το Κορωπί).
- Η ετήσια κάρτα για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς : 450 ευρώ.

Αυξήσεις εν μέσω απεργιών
Σήμερα Τρίτη δεν λειτουργεί το μετρό λόγω 24ωρης απεργίας των εργαζομένων. Η απεργία κρίθηκε παράνομη από το Πρωτοδικείο, ύστερα από την προσφυγή που κατέθεσε η διοίκηση της ΑΜΕΛ ωστόσο οι συνδικαλιστές ξεκαθάρισαν πως η απεργία θα πραγματοποιηθεί κανονικά και ήδη σήμερα υπάρχουν ομάδες περιφρούρησης στους σταθμούς.
Λεωφορεία και τρόλεϊ τραβούν χειρόφρενο σήμερα και αύριο, ενώ για την Παρασκευή οι εργαζόμενοι έχουν προγραμματίσει στάση εργασίας από τις 11 π.μ. έως τις 3.30 μ.μ., προκειμένου να πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση και να καθορίσουν την περαιτέρω στάση στους.

Οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο αποφάσισαν δύο 24ωρες απεργίες για Τετάρτη και Πέμπτη, ενώ την Παρασκευή θα πραγματοποιήσουν 4ωρη στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι και συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας.





                                             

 ΝΕΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΣΤΑ ΤΑΞΙ
 


Εν τω μεταξύ με απόφαση του υπουργείου Υποδομών, από σήμερα τίθενται σε ισχύ νέα κόμιστρα και στα ταξί για τις μετακινήσεις προς και από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με προορισμό ή αφετηρία εντός του δακτυλίου της Αθήνας.
Συγκεκριμένα το κόμιστρο καθορίζεται στο ποσό των 35 ευρώ για τις ώρες 05.00 - 24.00 (μονή ταρίφα) και 50 ευρώ για τις ώρες 00.00 - 05.00 (διπλή ταρίφα). Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ το δικαίωμα εκκίνησης (πτώση σημαίας), τα πρόσθετα του αεροδρομίου και των αποσκευών και τα διόδια της Αττικής Οδού.


Μεγαλύτερο το κόστος εξυγίανσης
Την ίδια ώρα μεγαλύτερο από το αναμενόμενο είναι, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το κόστος εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας για τον κρατικό προϋπολογισμό, με την ετήσια δαπάνη για την επιδότηση του λειτουργικού τους ελλείμματος να ανέρχεται στα 215 εκατ. ευρώ, συνολικά.
Μετά τον ΟΣΕ όπου το Δημόσιο ανέλαβε χρέος 10,7 δισ. ευρώ, εξίσου σημαντική θα είναι η αντίστοιχη επιβάρυνση για τον ΟΑΣΑ Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου για την ανασυγκρότηση και εξυγίανση του ΟΑΣΑ, το ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει να καλύψει τον οφειλόμενο τραπεζικό δανεισμό του Οργανισμού, ο οποίος ανέρχεται στα 2,82 δισ. ευρώ, με ορίζοντα αποπληρωμής ως και το 2018.
Παράλληλα, το ελληνικό Δημόσιο καλείται να διαγράψει χρέη του ομίλου ΟΑΣΑ, προς φορείς του Δημοσίου, ύψους 752 εκατ. ευρώ. Εκτός των ανωτέρω, ορίστηκε η καταβολή 160 εκατ. ευρώ για τα επενδυτικά προγράμματα του Οργανισμού και των θυγατρικών του την περίοδο 2011-2013 (συνολικά).
Επιπροσθέτως, ορίστηκε το ποσό των 215 εκατ. ευρώ, ως ανώτατη ετήσια δαπάνη, για την επιδότηση του λειτουργικού ελλείμματος του ομίλου ΟΑΣΑ, το οποίο αντιστοιχεί στο 40% επί του προβλεπόμενου συνολικού λειτουργικού ελλείμματος όλων των φορέων, δηλαδή του ΗΣΑΠ, της ΑΜΕΛ, των ΗΛΠΑΠ της ΕΘΕΛ και του τραμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου