Fiield 1 adsense

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ


Αν το άγχος σε τσακίζει αφήνοντας τα σημάδια του παντού, έχω μια καλή πρόταση να σου κάνω για το σαββατοκύριακο, είναι αυτό που κάνω εγώ όταν νιώσω ότι ο οργανισμός μου χτυπάει κόκκινο.


Την προηγούμενη Κυριακή λοιπόν έβαλα ένα μεγάλο Χ σε όλες τις υποχρεώσεις. Αφιέρωσα χρόνο στα παιδιά την Παρασκευή και το Σάββατο και είπα ότι θα πρέπει να κάνω κάτι και για τον εαυτό μου.

Πρώτον ξύπνησα αργά!!! Παρόλο που ξυπνώ καθημερινά στις 6.30 -λόγω σχολείων- και ο οργανισμός μου έχει συνηθίσει να ξυπνά νωρίς και το Σαββατοκύριακο, πιέστηκα να ξανακοιμηθώ και τα κατάφερα. Ο ύπνος ηρεμεί και αναζωογονεί.

Ήπια ένα φρέσκο χυμό με διάφορα φρούτα -παρόλο που ο αποχυμωτής μου τη δίνει στα νεύρα γιατί βαριέμαι να πλύνω όλα τα κομμάτια του, να τον ξανασυναρμολογήσω και να τον βάλω στην θέση του!!! Σκέφτηκα, όμως, ότι ο οργανισμός μου διψούσε για αντιοξειδωτικά και πολύτιμες βιταμίνες.

Μετά έκανα ένα πρόγραμμα γυμναστικής που βοηθά όλο μου το σώμα να κρατηθεί σε φόρμα. Μην νομίζετε ότι είμαι πάντα συνεπής. Πριν από δυο εβδομάδες ξεκίνησα πάλι. Τα είχα παρατήσει για μήνες. Και δεν είναι ότι βαριόμουν. Είχα απλώς, πάρα πολλά άλλα θέματα να λύσω.

Έκλεισα ραντεβού για σάουνα σε ένα κοντινό spa. Λόγω της κρίσης, τα περισσότερα έχουν καταπληκτικές προσφορές. Κι αν δεν επιλέξετε κάποια θεραπεία, η χρήση της σάουνας δεν θα σας κοστίσει ακριβά.

Πήρα μαζί μου το αγαπημένο μου scrub με άρωμα σοκολάτας και μια θεραπεία μαλλιών. Μετά το πρώτο δεκάλεπτο στη σάουνα, όταν οι πόροι είχαν αρχίσει να ανοίγουν, έτριψα καλά όλο το σώμα μου με το scrub. Στη συνέχεια πέρασα στα μαλλιά μου τη θεραπεία και την άφησα για ένα δεκάλεπτο.

Δεν μπορώ να σας πω, όταν βγήκα από το spa εντελώς αμακιγιάριστη και φορώντας τη μαλακιά μου φορμίτσα, πόσο όμορφα αισθανόμουν. Ένιωθα χαλάρωση και ευεξία. Με είχε πλημμυρίσει μια ηρεμία που είχα πολύ καιρό να αισθανθώ.

Το δέρμα μου την επόμενη μέρα φαινόταν πιο λαμπερό και πιο σφριγηλό. Ακόμη και η μακιγιέζ μου απόρησε καθώς το make up έστρωνε τέλεια!

Μην ξεχνάτε να κάνετε τέτοια δώρα στον εαυτό σας. Το αξίζουμε όλες!!!

                                               Φιλιά,

                                              Τατιάνα


Πηγή: ΤLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου