Fiield 1 adsense

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ!



ΤΟΥ  ΜΑΝΟΥ ΚΟΚΟΡΑΚΗ

Μέχρι νά φτάσουμε έως εδώ καταντήσαμε σαν τις ελληνίδες τηλεπαρουσιάστριες που τρέχουν σε  αστρολόγους και χαρτορίχτρες για να δουν τα μελλούμενα, "τι λένε τα άστρα Λίτσα μου και Άση μου ; να κάνω πρεμιέρα  στις 3 ή στις 23; Θα πάει καλά η εκπομπή; τι λέει το φλυτζάνι; να φορέσω μάυρα , κόκκινα, η καλύτερα μπλέ; "Τι σου είναι ο άνθρωπος ρε παιδί μου , σιγά μην κάτσω να σκάσω.
 Μου έλεγαν "έχεις ακόμη τον Κρόνο στο ζώδιο σου, κάτσε στα αυγά σου να τελειώσει και το 2011 και μετά το φτιάχνεις το blog. "  " Mου κάνετε πλάκα;"λέω "δεν περιμένω ούτε μέρα παραπάνω. Ρουλάκι τι λές να βγούμε με το νέο έτος; " Βγές παραμονή Χριστουγέννων να τους πείς και τα κάλαντα" πετάγετε η Ελένη "  "Πως γίνεται κάθε φορά να μου πάτε την κουβέντα αλλού" σκέφτομαι . O Πάνος διαλύει τις ανασφαλείς σκέψεις μου " Ρε φιλαράκο ούτε η Μενεγάκη δεν κάνει έτσι, έλεος!" Τι να πείς τώρα , μπορείς; "Το' χω να το! θα βγούμε σήμερα, του Αγίου Νικολάου, προστάτης των ναυτικών και των θαλασσών" τους λέω!
Εφηβικές αναμνήσεις  μου έρχονται στο μυαλό, παιδί ναυτικού  βλέπετε, φέρνω στο μυαλό μου την μάνα μου να ζημώνει πρόσφορα και άρτους  να πάει στον Άγιο για καλά ταξίδια του πατέρα.Μήπως και εμείς δεν θα κάνουμε ταξίδια, εδώ στο διαδίκτυο; η ενημέρωση εξάλλου είναι ένα ατέλειωτο ταξίδι πήγαινε- έλα, με τα πάνω και τα κάτω της. Είμαστε εδώ λοιπόν για να τα λέμε όπως θέλετε εσείς, να γράφουμε και να καταγράφουμε αυτά που σας προβληματίζουν, αυτά που σας εξοργίζουν.Δεν θα ασχολούμαστε με τους άλλους  εμείς που τους φταίνε ακόμη και τα ρούχα που φορούν, δεν βλέπουμε παντού συνωμότες και εχθρούς, δεν εξυπηρετούμε συμφέροντα κάποιων,για  να χτυπάμε μιά στο καρφί και μια στο πέταλο καλύπτωντας τους κολλητούς μας .Όλοι θα έχουν ίση μεταχείριση. Γι' αυτό σας θέλουμε όλους εδώ με τα παράπονα σας, με τις καταγγελίες σας και τα σχόλια σας, όσο καυστικά κι αν είναι για να γινόμαστε καλύτεροι. Top Secret! λοιπόν μικρά και μεγάλα μυστικά , ένοχα και αθώα όλα στο προσκήνιο. Το ταξίδι μας ξεκινά κάπου εδώ.... Καλές θάλασσες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου