Fiield 1 adsense

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΝΚΟΓΛΟΥ- ΕΥΓΕΝΙΑ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ "ΝΗΣΙ" ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ:ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΚΗΝΕΣ;


Αυλαία απόψε το βράδυ στις 22:00 για το "Νησί"και αναμφισβήτητα Ο Ανδρέας Βανδουλάκης και η Άννα Πετράκη  ήταν το πιο τραγικό ζευγάρι της τηλεοπτικής σεζόν.
 Η τελευταία πράξη του δράματος, που οι δυο τους τυφλωμένοι από το πάθος…κλείνουν κάθε πόρτα στη λογική και ορίζουν τις μοίρες τους, αλλά και τις μοίρες των οικογενειών τους, κάρφωσε στην κυριολεξία χιλιάδες τηλεθεατές στους δέκτες τους!
Ο Γιάννης Στάνκογλου και η Eυγενία Δημητροπούλου φωτογραφίζονται μαζί και μιλούν για το γάμο, το θυελλώδη έρωτα, την προδοσία, αλλά και για την προσωπική τους ζωή!


   
         
Οι δυο τους αναφέρθηκαν στις ερωτικές σκηνές που χρειάστηκε να γυρίσουν και πόσο τους δυσκόλεψαν…
Ευγενία: «Δεν ένιωσα αμήχανα, γιατί είχα εμπιστοσύνη στην αισθητική του σκηνοθέτη. Ήμουν τυχερή, γιατί οι συγκεκριμένες σκηνές ήταν με τον Γιάννη και τον Αιμίλιο Χειλάκη, που το έχουν ξανακάνει και ξέρουν πώς πρέπει να συμπεριφέρονται ώστε το πλάνο να γράψει καλά στην κάμερα, χωρίς να χρειάζεται να το επαναλάβεις πολλές φορές. Από την άλλη, και τους δύο τους γνωρίζω πολλά χρόνια. Ειδικά τον Αιμίλιο που, ενώ πολλές τον βλέπουν και τρελαίνονται, εγώ τον αντιμετωπίζω σαν τον μεγάλο μου αδερφό...»
Γιάννης: «Πιστεύω ότι κάθε ηθοποιός πρέπει να έχει καλή σχέση με το σώμα του, γιατί έτσι κι αλλιώς είναι εργαλείο της δουλειάς του. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το γυμνό και το έχω κάνει κι άλλες φορές στο παρελθόν, αρκεί να συμπληρώνει την ιστορία και να γίνεται με αληθινό τρόπο. Δεν σου κρύβω μάλιστα, ότι κι εγώ ως θεατής, αν δω μια ερωτική σκηνή όπου δεν πρέπει να υπάρχουν εσώρουχα και οι ηθοποιοί τα φοράνε, θα στραβώσω».


                                  
            
Όσο για τον έρωτα… ο Γιάννης Στάνκογλου, που είναι παντρεμένος και έχει και μια κόρη, δηλώνει πως… παραμένει ερωτευμένος. «Όταν μέσα από την καθημερινότητα βλέπεις δίπλα σου και καταλαβαίνεις ότι εξακολουθείς να γουστάρεις τον άλλο, τότε μάλλον παραμένεις ερωτευμένος. Εννοείται ότι όλες οι σχέσεις περνάνε τις κρίσεις τους, αλλά το θέμα είναι να παλεύεις γι' αυτή, να μην χάνεις την προσωπικότητά σου και να μην κάνεις και τον άλλο να χάνει τη δική του... Το αν είμαι μονογαμικός, αποδεικνύεται...»
Παρόλο που και η Ευγενία δηλώνει ότι έχει ερωτευτεί στο παρελθόν δυνατά… αυτή τη στιγμή δε θέλει να απαντήσει… αν είναι! «Θα προτιμούσα να μην απαντήσω. Θέλω αυτό το κομμάτι της ζωής μου να το κρατάω μόνο για εμένα.» Μάλιστα συμπληρώνει ότι δεν είναι μέσα στα άμεσα σχέδιά της ο γάμος: «Μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να παντρεύονται και να είναι ευτυχισμένοι, αλλά προς το παρόν δεν έχει ξυπνήσει μέσα μου αυτό το συναίσθημα. Δεν ήμουν ποτέ από τα κορίτσια που ονειρεύονταν να παντρευτούν κι επειδή έχω φορέσει πολλές φορές νυφικό, δεν έχω την αγωνία να δω πώς θα είμαι ντυμένη νύφη. Για μένα ο γάμος είναι φυσική εξέλιξη της ζωής. Μου αρέσει όταν ο Γιάννης μου δείχνει βιντεάκια με την κόρη του και έχω πολύ καλή σχέση με τα παιδιά, αλλά δεν είναι κάτι που ονειρεύομαι για μένα.»
Οι δυο τους προβληματίζονται αν θα μπορέσουν να ξανασυμμετάσχουν σε μια τόσο προσεγμένη παραγωγή: «Είναι πολύ λυπηρό όταν τελειώνει μια τόσο άρτια -από κάθε άποψη- δουλειά, να ξέρεις ότι μπορεί να μην ξανασυμβεί κάτι ανάλογο. Αλλά δεν θέλω να χάνω την ελπίδα μου. Πιστεύω ότι η κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στη χώρα μας μπορεί να μας κάνει να στραφούμε και σε άλλες μορφές μυθοπλασίας, όπως είναι τα ελληνικά διηγήματα τα οποία είχαμε αφήσει στην άκρη...» είπε χαρακτηριστικά ο Γιάννης ενώ η τηλεοπτική Άννα συμπλήρωσε: «Όλοι, από τους τεχνικούς μέχρι τους ηθοποιούς, δίναμε κάτι παραπάνω από τον εαυτό μας. Υπήρχαν στιγμές που θα μπορούσαμε θεωρητικά να σταματήσουμε το γύρισμα, γιατί τέλειωνε το ωράριό μας, αλλά κάναμε ό,τι περισσότερο μπορούσαμε για να βγει ακόμα πιο άρτια η σκηνή. Πιστεύω ότι το “Νησί” είναι ένα πολύ καλό δείγμα του τι θέλει να δει ο κόσμος, γιατί πολλές φορές κάποιοι έχουν υποτιμήσει το κοινό, λέγοντας ότι θέλει να βλέπει μόνο reality και life style εκπομπές».
Πηγή: «ΟΚ»
                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου